blogga

bloggen är tbx nu :D,
i onsdags hände det samma sak som förra omsdagen, du fick mej att gråta igen.
du är fan den ända i hela skolan som har fått mej att gråta så mycket bara för dej.
men som förra gången sa du förlåt och svek mej igen?
hur fan ska jag veta att du att det ska bli seriöst ;)
men som jag har sakt till alla som säger att han inte är värd
mej och att jag förtjänar bättre,det är fan skit svårt att bara släppa någon så där,
asså jag gillar dej fortfarande hoppas du vet det?
haha på sspanskan alla ba vrf gråter du?, jag ba ee, E ba är det ......... som har fått dej att
gråta i gen jag ba aa han ba jag ska snacka med hnm han ska säga förlåt jag ba haha lycka till ;)
men han lyckades, för att jag fick ett sms samma dag från ......... han ba förlåt jag över reagreade
jag  ba hej  jag ska säga fölåt, så nu är allt bra igen ;)








L          O           V           E       ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0